اخبار ویژه

آغاز رقابت های فوتسال قهرمانی کارگران کشور در بندرعباس

کد خبر : 9912
پنجشنبه 16 آذر 1396 - 23:04

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز رقابت های فوتسال قهرمانی کارگران کشور از امروز 16 آذرماه به میزبانی هیات ورزشی کارگری هرمزگان در مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری مازندران، کیومرث برخورداری اظهار داشت: 20 تیم در این دوره از رقابت های سراسری فوتسال کارگری کشور از امروز در مدت پنج روز و در قالب چهار گروه پنج تیمی رقابت می کنند.

وی با اشاره به حضور دو نماینده از هرمزگان شامل تیم های فوتسال فولاد هرمزگان و سی دلف در قالب تیم هرمزگان الف و ب در این رقابت ها، گفت: استان های هرمزگان، خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، کرمان ، یزد ،مرکزی، اردبیل، البرز، خوزستان، اصفهان ، گیلان ، همدان،سمنان و سیستان و بلوچستان در این مسابقات نماینده دارند.

برخورداری خاطرنشان کرد: تیم های قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها بعنوان نماینده ایران در صورت تمایل و داشتن حامی مالی می توانند در رقابت های فوتسال جام شرکت های جهان در فرانسه شرکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش در میان کارگران ، گفت: ورزش کارگری برای افزایش قابلیت های جسمانی و ارتقاء سطح کیفی و کمی، نیازمند بسترسازی است.

این مقام مسئول گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی در بین کارگران باید با رویکرد افزایش سلامت روانی افراد، ایجاد روحیه نشاط، همگرایی و تعامل گروهی صورت گیرد که این رویکرد باعث ایجاد سلامت فکری و تقویت قوای روحی و جسمی کارگران می شود. /ایرنا

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه