اخبار ویژه
معاون فرماندار جویبار مطرح کرد

اختصاص یک‌میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال‌زایی در روستاهای جویبار

کد خبر : 9905
چهارشنبه 15 آذر 1396 - 14:47

معاون فرماندار شهرستان جویبار به برنامه‌های دولت برای حمایت از جوانان روستایی اشاره و عنوان کرد: و گفت: دولت بودجه خوبی را از صندوق ذخیره ملی برای حمایت از ایجاد اشتغال در روستاها در نظر گرفت که بر اساس آن می‌توان تا سقف یک‌میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال‌زایی در روستاها دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری مازندران، خسرو طالبی با اشاره به اینکه هیچ کشور و جامعه‌ای بدون برنامه‌ریزی پیشرفت نخواهد کرد، افزود: نمی‌توان نگاه صنعتی را رها کرد اما به پیشرفت صنعتی دست‌ یافت.

 معاون فرماندار جویبار با بیان اینکه شورا آینه تجلی افکار عمومی جامعه است، خاطرنشان کرد: هیچ تشکیلاتی هم‌عرض با شوراها نیست.

طالبی تصریح کرد: چهار سال عمر شورا بسیار کوتاه است پس باید در این مدت به تکلیف و وظیفه خود به‌خوبی عمل کنید.

وی با اشاره به اینکه دهیاران و شوراها باید مجهز به سلاح علم باشند، گفت: با آگاهی و تسلط بر امور و با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

معاون فرماندار جویبار با بیان اینکه مهم‌ترین چالش کشور اشتغال است، اظهار کرد: امروز میانگین جمعیت روستایی کشور به 26 درصد رسید که یک فاجعه است.

طالبی به برنامه‌های دولت برای حمایت از جوانان روستایی اشاره و عنوان کرد: دولت بودجه خوبی را از صندوق ذخیره ملی برای حمایت از ایجاد اشتغال در روستاها در نظر گرفت که بر اساس آن می‌توان تا سقف یک‌میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال‌زایی در روستاها دریافت کرد. /فارس

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه