اخبار ویژه
معاون استاندار مازندران خبر داد

اختصاص 130 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در مازندران

کد خبر : 8711
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 11:53

معاون هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مازندران در حوزه خوداشتغالی و مشاغل خانگی در نظر گرفته شد که فرمانداران باید پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری مازندران، حسن خیریانپور در کارگروه اشتغال استان مازندران با بیان اینکه در حال حاضر تولید و اشتغال از مباحث مهم و جدی کشور و استان است، اظهار کرد: فرمانداران باید به طور جدی در موضوع اشتغال و تولید ورود پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۴۳ هزار فرصت شغلی برای استان در نظر گرفته شد و فرمانداران باید سهم هر شهرستان را مشخص کنند تا پایان سال میزان تحقق هر شهرستان از ایجاد اشتغال مشخص شود.

معاون هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار مازندران بیان کرد: امسال در قانون بودجه تسهیلات برای روستاها در نظر گرفته شد که به فرمانداران ابلاغ شد که با همکاری دفتر امور روستایی استانداری در جذب آن اقدام شود.

این مسؤول اظهار کرد: سهمیه بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۳۰ میلیارد تومان برای استان در حوزه خوداشتغالی و مشاغل خانگی در نظر گرفته شد که فرمانداران باید پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

خیران‌پور خاطرنشان کرد: امسال در بسته حمایت رونق تولید ۳۰ هزار میلیارد تومان در کشور سهمیه در نظر گرفته شد که پیگیر جذب آن برای استان هستیم.

/فارس

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه