اخبار ویژه
فرماندار نکا اعلام کرد

افتتاح کارگاه تولید ماشین‌های هیدرولیکی در شهرک صنعتی نکا

کد خبر : 10108
دوشنبه 4 دی 1396 - 09:06

فرماندار نکا از افتتاح کارگاه تولید ماشین‌های هیدرولیکی در شهرک صنعتی نکا خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده در این بخش به‌زودی شاهد راه‌اندازی و شروع به فعالیت این کارگاه تولیدی در این شهرستان نکا هستیم.

جعفر احمدی در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماشین‌های هیدرولیکی در شهرک صنعتی نکا اظهار کرد: ایجاد اشتغال اصلی‌ترین دغدغه کشور است و شهرستان نکا هم از این امر مستثنی نیست و تلاش برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

وی افزود: تلاش برای توسعه کار و اشتغال‌زایی، کاهش بیکاری و افزایش رونق تولید، از مسائل مهمی است که در سطح شهرستان با قوت پیگیری می‌شود و در این بخش برای افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی، از تمام سرمایه‌گذاران دعوت به همکاری می‌شود.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه با مشارکت پایگاه کارآفرینان نکا کارگاه تولید ماشین‌های هیدرولیکی در شهرک صنعتی نکا به‌زودی افتتاح می‌شود ادامه داد: در این بخش حمایت‌های لازم به عمل آمده است و امیدواریم به‌زودی شاهد راه‌اندازی این واحد تولیدی باشیم.

این مسؤول در مورد خط تولید این کارخانه و کارگاه تولیدی گفت: تولید ماشین‌های هیدرولیکی از قبیل بالابر 12 متری، مینی‌لودر و خرماچین که هر سه محصول، دارای ثبت اختراع هستند از جمله تولیدات این کارگاه است که امیدواریم با راه‌اندازی و تولید انبوه، روانه بازارهای بین‌المللی شود.

احمدی توجه به اقتصاد، اشتغال و افزایش درآمد را از جمله اولویت‌های دولت دانست که با قوت پیگیری می‌شود و به همین دلیل جلسات متعدد اشتغال‌زایی و رفع موانع تولید به صورت ماهانه در فرمانداری شهرستان برقرار است.

وی ادامه داد: در کنار همه برنامه‌هایی که در طول سال در دست انجام است انتظار داریم تا طرح‌های اولویت دار اقتصادی و تولیدی از سوی ادارات در سطح شهرستان شناسایی و ارائه شود تا زمینه توسعه اشتغال جوانان و جذب سرمایه‌گذاران فراهم شود.

فرماندار نکا گفت: در فاز نخست این کارگاه تولیدی در نکا، 50 نفر استخدام می‌شوند که با توسعه کارگاه و تولیدات بیشتر تا 150 نفر قابل افزایش است.

این مسؤول این کارگاه را یک بنگاه آموزشی، دانش‌بنیان و تولیدی اعلام کرد که دومین تولیدکننده ماشین‌های هیدرولیکی در کشور است.

احمدی افزود: همه مسؤولان با تلاش فراوان و توجه ویژه برای توسعه اشتغال وارد میدان شده و تمام توان، امکانات و ظرفیت خود را در راستای توسعه اشتغال به کار گرفته‌اند تا با شناسایی ظرفیت‌های قوت و رفع مشکلات و موانع برای رشد اقتصادی کشور تلاش شود.

وی با تأکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش بیکاری در جامعه، اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان با استفاده از توان و ظرفیت داخلی است که باید در این بخش با تمام توان وارد عمل شده و برای توسعه همه‌جانبه تلاش شود.

فرماندار نکا گفت: نقش تولید در توسعه جامعه غیرقابل انکار است و باید تلاش شود تا با توسعه بیش از پیش تولید در شهرستان و افزایش تولیدات داخلی، علاوه بر تقویت تولید داخلی و ارتقاء سطح تولید، در راستای کاهش بیکاری تلاش شود. /فارس

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه