اخبار ویژه
سردار شریف در یاودراه شهدای نیروگاه نکا مطرح کرد:

خودکفایی امروز مرهون خون شهداست

کد خبر : 9147
پنجشنبه 6 مهر 1396 - 19:18

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در مراسم یادواره شهدای نیروگاه شهید سلیمی نکا و گرامیداشت یاد و خاطره 38 شهید مدافع حرم استان خاطر نشان کرد: راه سعادت ملت ما در پیروی از شهدای همچون محسن حججی می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری مازندران، سردار شریف اظهار کرد: همه تلاش دشمن این است تا مردم ما را از انقلاب دور کند و از امنیت پایداری که داریم و از اهدافمان پشیمان کند هدف دشمن ایجاد ترس و نا امیدی در جوانان ما است .

سردار شریف گفت: خودکفایی امروز ما در عرصه های مختلف علمی و دفاعی مرهون خون شهداست .

وی افزود: قطعا با جهاد و مقاومت پله های ترقی کشور راطی خواهیم کرد و دربرابر تنگناها و تحریم ها تسلیم نخواهیم شد وبا عزم راسخ همت فرزندان ملت نربدبان ترقی را تا قلل افتخار فتح خواهیم کرد .

سردار شریف با اشاره به سخنان سخیف ترامپ یاد اور شد : سخنرانی بی پایه واساس ترامپ نمایشی از قدرت ما و ضعف دشمن بود و   دشمن با تمام قوا و استحکامات در برابر مقاومت و ایثار مردم ما در طول ۸ سال دفاع مقدس زانو زد .

یاد آور می شود : در پایان این مراسم از اسناد هویتی و سجلدی شهید سلیمی رونمایی شد.

شایان ذکر است: نیروگاه شهید سلیمی نکا بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری فسیلی در کشور بوده که در سال 58 اولین واحد آن به بهره‌برداری رسید. این واحد تولید انرزی که هشت درصد برق کشور را تامین می کند دردوران دفاع مقدس سه مرحله مورد تجاوز هوایی هواپیماهای رژیم بعثی قرار گرفت.

این نیروگاه دارای واحدهای مختلفی از جمله واحدهای بخار 440 مگاواتی است ودرزمان جنگ تحمیلی 33 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه