اخبار ویژه

روحیه بسیجی در کارگران صنایع چوب کاغذ حاکم است

کد خبر : 7708
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 13:49

مسئول بسیج کارگری صنایع چوب و کاغذ مازندران مطرح کرد:

مسئول بسیج کارگری صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این که روحیه بسیجی در کارگران صنایع چوب و کاغذ حاکم است، اظهار کرد: کارگران بسیجی صنایع چوب و کاغذ مازندران دارای ظرفیت های زیاد علمی و فنی هستند، این روحیه بسیجی موجب شده تا مشکلات شرکت را تحمل کنند و پای کار بمانند.

حجت الله اکبری با بیان این که نام گذاری مجدد سال جدید به اقتصاد مقاومتی نشان می دهد که به منویات رهبری جامه عمل داده نشده است، اظهار کرد: بخش های زیادی از صنایع مازندران تعطیل و نیمه تطیل است و نشان می دهد که در مدیریت منابع صنعتی و تولیدی استان عملکرد خوبی  وجود ندارد.

وی تصریح کرد: رکود در صنعت مازندران ملموس است، صنعت قابل توجهی در مازندران وجود نداشت اما همین مقدار نیز با عدم مدیریت درست و بی تدبیری ها در وضع بدی قرار گرفته است.

اکبری نامگذاری سال را به اقتصاد مقاومتی نشان از درک درست رهبری از وضعیت تولید و اشتغال کشور برشمرد و گفت: بخش صنعت کشور تحت فشار است و این فشار را باید قشر کارگر تحمل کند و کارش را از دست بدهد.

وی با بیان این که شهرک های صنعتی استان بیشتر تعطیل و نیمه تعطیل هستند، تاکید کرد: ظرفیت های و زمینه های خوبی در استان وجود دارد که بدون استفاده مانده است.

مسئول بسیج کارگری صنایع چوب و کاغذ مازندران خاطر نشان کرد: نگرش مدیریت صنایع کشور بومی نیست تقلیدی است، این نگرش موجب واردات صنایعی شد که تولید کشور را هر روز وابسته تر کرد.

وی برجام را به نفع واردات و وارد کننده صنایع خارجی به کشور دانست و اظهار کرد: سال 95 فشار زیادی روی قشر کار بود به حدی که شاهد اخراج هزاران نفر از صنایع استان بودیم، این بحران را چه کسی پاسخ می دهد.

مدیر کنترل کیفیت صنایع چوب و کاغذ مازندران بسیج را سرآمد همه ی عرصه های مختلف دانست و گفت: باید این باور به وجود آید که از بسیج به عنوان قشری تاثیرگذارو نقش آفرین در صنعت بهره برد.

وی نگاه بسیج را ملی و تکمیل کننده دانست و گفت: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید از ظرفیت بسیج بهره برد و در تصمیم گیری ها از تفکر بسیجی استقبال کرد.

مسئول بسیج کارگری صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این که روحیه بسیجی در کارگران صنایع چوب و کاغذ حاکم است، اظهار کرد: کارگران بسیجی صنایع چوب و کاغذ مازندران دارای ظرفیتهای زیاد علمی و فنی هستند، این روحیه بسیجی موجب شده تا مشکلات شرکت را تحمل کنند و پایکار بمانند.

اکبری بسیج را سرباز ولایت معرفی کرد و گفت: تقویت بسیج کارگری در برون رفت مشکلات تاثیر گذار است.

وی تاکید کرد: بسیج کارگری ضرورتی بود که با تدبیر رهبری در جامعه کارگری شکل گرفت و یقینا تاثیرهای خوبی بر اقتصاد کشور و استان خواهد داشت.

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه