اخبار ویژه
نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس خبر داد

ساز و کار جدید برای ارائه تسهیلات به کارخانه نساجی مازندران

کد خبر : 10130
سه شنبه 5 دی 1396 - 12:01

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: ساز و کار جدید برای دادن تسهیلات به کارخانه نساجی مازندران و قائم‌شهر از طریق بانک ملی انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری مازندران، سیدعلی  ادیانی در حاشیه بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه نساجی مازندران و نساجی قائم‌شهر با بیان اینکه حضور معاون وزیر در شهرستان به‌دنبال طرح سؤال و مکاتبه با وزیر صنعت بوده است، اظهار کرد: بنا به دستور وزیر وضعیت نساجی را بررسی شد و وی به معاونان خود دستور داد تا ورود کنند و مسئله نساجی‌ها را حل کنند.

وی افزود: در کنار سؤالم از وزیر صنعت، معدن و تجارت، دیگر نماینده قائم‌شهر در مجلس نیز پیگیری‌هایی در رابطه با تحقق سؤال و مکاتبه داشتند که موجب شد تا معاون وزیر برای بازدید از دو کارخانه نساجی وارد قائم‌شهر شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازدید فنی و کارشناسانه‌ای انجام شد و به جمع‌بندی‌های خوبی نسبت به مساعدت دو وزارتخانه صنعت و وزارت  اقتصاد و دارایی رسیدیم.

این مسؤول با بیان اینکه سؤالی از وزیر اقتصاد داشتم مبنی بر اینکه چرا بانک ملی در مقابل تعهدات خود نسبت به پرداخت تسهیلات بانکی به کارخانه نساجی اهمال می‌کند، اظهار کرد: بعد از طرح این سؤال وزیر اقتصاد و دارایی دستور داد و جلسه‌ای با حضور معاون امور بانکی وزیر، فرماندار قائم‌شهر و مدیرکل صمت مازندران تشکیل و قرار شد ساز و کار جدیدی برای دادن تسهیلات به نساجی‌ها از  طریق بانک ملی انجام شود.

ادیانی از تشکیل جلسه‌ای با حضور معاون صنایع وزیر صنعت،معدن و تجارت ، نمایندگان حوزه انتخابیه و مدیران ذیربط در دفتر معاون وزیر خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که با وزرای صنعت و اقتصاد داشتیم قرار شد جمع‌بندی نهایی معاونت‌ها به تفکیک گزارش و نهایی شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی دو نماینده حوزه انتخابیه در مجلس، استاندار مازندران و مدیران شهرستانی ذیربط، همه ظرفیت‌های دو وزارتخانه را بسیج کنیم تا مشکل فعلی نساجی حل شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در بازدید امروز درباره مسائلی همچون حقوق معوقه کارگران، نیاز سرمایه گردش کارخانه نساجی، راه‌های برون‌رفت از بحران و تقویت و تثبیت و رونق تولید تصمیماتی گرفته شد تا راهکارهای دقیق و اصولی دیده شود. /فارس

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه