اخبار ویژه
رئیس دادگستری مازندران در بازدید از شرکت فولاد ایرانیان؛

غفلت‌ها باعث تعطیلی واحدهای تولیدی می‌شود

کد خبر : 10115
دوشنبه 4 دی 1396 - 15:28

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: دولت و مجلس باید موضوع اقتصاد و تولید در کارخانجات را جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری مازندران،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران حجت الاسلام و المسلمین محمد علی تقوی فرد در جریان بازدید شرکت فولاد ایرانیان در شهرستان میاندرود با تاکید براهمیت دادن به امر تولید و اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: با حرف زدن نمی توان بهبود ورشد اقتصادی داشت باید به صورت کارشناسی عامل ها را بررسی و وارد عمل شد.

حجت اسلام تقوی فرد در ادامه بیان داشت: به طور کلی مدیران و دست اندرکاران پس از انقلاب در تولید و اقتصاد خوب عمل نکردند، این انتخابها وانتصابها برای کار کردن است تا بتوانیم با افکار باز وتفکر خوب و با برنامه اقتصاد کشوررا رونق بدهیم ، چراکه اگر اقتصاد و مسایل تولید در حاشیه باشد کارخانجات یک به یک تعطیل می شوند .

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دولت و مجلس باید موضوع اقتصاد و تولید در کارخانجات را جدی بگیرند، گفت: غفلت شده است و اگر این غفلت ها ادامه داشته باشد کارخانجات همچنان تعطیل می شوند.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران همچنین افزود: امروز مشکلات مدیریتی کارخانجات در حوزه تولید ، تغییر کاربری غیر قانونی ، معوقات تسهیلات ، رانت خواری و ... باعث تشکیل پرونده های متعدد قضایی شده و این نشان می دهد مدیریت صحیح در تولید و اقتصاد وجود ندارد.

این بازدید با هدف حمایت از سرمایه گذاران و کار آفرینان عرصه اقتصاد در استان انجام شد.

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه