اخبار ویژه
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

واردات نقطه مقابل ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخلی است

کد خبر : 9928
شنبه 18 آذر 1396 - 13:08

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمی‌شود شعار اشتغال و حمایت از تولید داخلی را بدهیم و از آن‌طرف در واردات باز باشد و کالاهایی که با فرمایشات مقام معظم رهبری منافات دارد، به کشور وارد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری مازندران، آیت‌الله سیدرحیم توکل در خصوص مهم‌ترین مطالبات رهبری در مراجعات به نمایندگان خبرگان رهبری، اظهار کرد: مردم مطالبات زیادی دارند که خیلی‌ها به خبرگان مربوط نمی‌شود.

وی افزود: اشتغال، مشکلات مالی و حقوقی و همچنین معوقات ماهانه از عمده‌ترین مطالبات و موضوعات مطروحه از سوی مردم در مراجعات به نمایندگان خبرگان رهبری در استان است که اعم موارد در راستای کار ما نیست و بخشی از این موضوعات به دولت بر می‌گردد و برخی دیگر هم باید به دست نمایندگان مجلس و شوراهای شهر، حل‌وفصل شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خبرگان روال خاص خود را دنبال می‌کند و اگر موضوعی به نظام و رهبری برگردد، خبرگان ورود پیدا می‌کند.

توکل در خصوص اینکه توصیه شما به دولت دوازدهم چیست، بیان کرد: به دولت توصیه می‌کنم از عناوین شعاری بیرون بیاید، مردم باید ببینند مسائل در حال حل شدن است.

وی تصریح کرد: نمی‌شود شعار اشتغال و حمایت از تولید داخلی را بدهیم و از آن‌طرف در واردات باز باشد و کالاهایی که با فرمایشات مقام معظم رهبری منافات دارد، به کشور وارد شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص واردات برنج و همچنین اظهارات یکی از نمایندگان مازندران مجلس شورای اسلامی در مورد واردات غیرقانونی و بدون تکلیف 180 هزار تن برنج هندی به کشور، عنوان کرد: راه‌هایی که به حل این موضوع منجر شود، خیلی آسان است. در واردات را باز کردند و هر چیزی بی‌رویه داخل می‌شود، بدون آن‌که توجه کنیم هر آن‌چه از بیرون وارد می‌شود، شکست درونی ما را به‌دنبال خواهد داشت.

توکل در پایان اذعان کرد: باید مسئولان ما بیندیشند که چه وارد شود که اقتصاد داخل کشور، به‌هم نریزد، نه آن‌که بی‌تدبیر هر چه وارد شود و پیامدش افزایش مشکلات اقتصادی کشور باشد. /بلاغ

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه