اخبار ویژه

تعمیر رایگان لوازم خانگی خانواده‌های کم‌برخوردار توسط کارگران جهادی مازندران

کد خبر : 18580
دوشنبه 10 مرداد 1401 - 10:54
تعمیر رایگان لوازم خانگی خانواده‌های کم‌برخوردار توسط کارگران جهادی مازندران

رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی کارگری مازندران در حوزه کمک رسانی‌های فنی و تعمیراتی، به همت سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا برگزار شد.

 به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیرخم، رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی کارگری استان در حوزه کمک رسانی‌های فنی و تعمیراتی، به همت سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا با محوریت شهرستان بابل برگزار شد. 

در این رزمایش، کارگران بسیجی استان در قالب ۵ گروه جهادی با حضور در منازل خانواده‌های آسیب دیده و نیازمند به صورت رایگان به ارائه خدماتی در حوزه ی تعمیر لوازم و وسایل معیشتی خانه، به این خانواده‌های مددجو پرداختند. 

اهدای بسته‌های معیشتی و حمایتی،  تامین رایگان اقلام مورد نیاز برای تعمیر وسایل این منازل و هماهنگی با شرکت‌های مربوطه برای تعمیر لوازم‌هایی که دارای مشکلات اساسی بودند، از دیگر خدمات جهادی بوده که با همت و احسان کارگران مازندرانی در این رزمایش ارائه شد. 

سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا در حاشیه این رزمایش با اشاره به سازماندهی ۷۳ گروه جهادی تخصصی در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی از برنامه ریزی‌های هدفمند برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های این گروه‌ها و نیز مراکز تولیدی و صنعتی فعال در راستای کمک رسانی به نیازمندان جامعه و نیز احیای مراکز تولیدی نیمه راکد و رفع موانع اشتغال زایی و کارآفرینی استان خبر داد.

وی گفت: نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه و فعال کردن گروههای تخصصی جهادی می‌تواند موانع و مشکلات جامعه را رفع کند.

مسؤول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران افزود: به مناسبت دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عیدغدیرخم سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با همکاری سپاه ناحیه بابل و حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان  رزمایش تعدادی از گروههای تخصصی جهادی کارگری را  در شهرستان برگزار کرد.

حسینیان با بیان اینکه ۷۳ گروه عملیاتی جهادی در سازمان  بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران سازماندهی شد، خاطرنشان کرد: امروز ۵گروه ‌جهادی به صورت سازماندهی شده برای  ارائه خدمت  به منازل محرومین و آنهایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد حضرت امام و سازمان بهزیستی هستند اعزام شدند.

وی افزود: گروههای تخصصی در زمینه برق، جوشکاری و تعمیر لوازم خانگی به منازل این افراد اعزام شدند در این راستا تهیه وسیله و اقلام  مورد نیاز  جهت تعمیر نیز به صورت رایگان تهیه شود همچنین برای هر منزل یک‌ بسته کمک معیشتی نیز تهیه و تقدیم خانواده‌ها شد.

 

مسؤول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: بحمدالله توانستیم گروههای جهادی مختلف را در سازمان بسیج کارگری و کارخانجات فعال کنیم  تا از ظرفیت مجموعه تولیدی و صنعتی در جهت خدمت رسانی به  خانواده‌هایی که دچار آسیب شدند استفاده کنیم  تا بتوانیم بخشی از آلام آنان را کم کنیم. 

حسینیان گفت: قطعا نگاه جهادی آرامش بخش و مردم پسند است اگر این‌نگاه در تمام مراکز و مجموعه‌ها پر رنگ و گسترده شود می توانیم با تعامل بهتر بسیاری از مشکلات و موانع را رفع کنیم.

وی گفت: کارگران و کارفرمایان در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند امروز نیز در جبهه اقتصادی منسجم پای کار انقلاب ایستادند و در حوزه جهادی نیز مشتاقانه به ندای نظام و رهبر لبیک می‌گویند.

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه