اخبار ویژه
با حضور حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان مازندران

جلسه فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ساری برگزار گردید

کد خبر : 18653
دوشنبه 24 مرداد 1401 - 11:15
حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان مازندران

در این دیدار که سردار علی نقی اباذری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشت. 
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران گفت: همه ما باید قدر مردم انقلابی را بدانیم و درصدد حل مشکلات قشر محروم جامعه بخصوص قشر زحمتکش کارگر که همیشه مدافع نظام بوده‌اند و درعرصه‌های مختلف دینی و مذهبی حضور داشته‌اند باشیم.
مسئولان وظیفه دارند به راه‌های برون‌ رفت که در مسائل اقتصادی مطرح شده است مثل اقتصاد مقاومتی و درون‌زا بپردازند.
همه باید به مشکلات اصلی جامعه مثل اشتغال، صنعت، میزان توان خرید مردم در بازار، جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها بپردازند و در مسائل اقتصادی باید دست واسطه‌ها را قطع نمایند.
راه مقابله با این بحران‌ها ، اقتصاد مقاومتی وعدم وابستگی به دشمن است، دشمنی که خود خالق این مشکلات بوده است چگونه می‌توان امید داشت که این مشکلات به دست آنها حل شود.
وقتی مردم مشکلاتشان را حل شده بیابند و کارخانه‌ها روی خط تولید بچرخند، مردم متوجه می‌شوند که ما در حال رشد هستیم. 
امروز عزت مسئولان ما وابسته به عزت مردم است، مردم همیشه حاضر در صحنه، پای نظام هستند و از رهبری تبعیت می‌کنند و اگر فتنه‌گران دوباره فتنه کنند مردم 9 دی دیگری خواهند آفرید.
در سرزمین ما منابع خدادادی، جوانان مستعد ، مومن و انقلابی و توانمندی وجود دارد که باید نقطه اتکا ما باشند.
همان گونه که در عرصه دفاع نظامی و جنگ سخت به جوانان تکیه واعتماد شد و پیروزی‌های بزرگی را خلق نمودند، در عرصه اقتصادی هم باید بر همین جوانان مستعد و نخبه تکیه کرد تا شکوفایی اقتصادی با سرعت بیشتری به ثمر نشیند .
در پایان سید جواد حسینیان ضمن محکوم کردن توهین یکی از سران معلوم الحال فتنه ۸۸ به سردار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، خواستار برخورد جدی و سریع دستگاه‌های مربوطه با این جریان برانداز و معاند شد.

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه