اخبار ویژه
ان

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان مازندربه مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیامی صادر نمودند

کد خبر : 18630
چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 10:23
حسينيان

متن پیام به این شرح است :

روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی همچون شهید والامقام محمود صارمی است که وارد سنگر آگاهی و اندیشه شد تا از ارزش های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری و دفاع نماید و لذا به مدد این قلم های پاک و صادق و توانا ، موجبات روشنگری ، تعالی ، پیشرفت و بالندگی در جامعه فراهم آمد . 
به تعبیر حضرت امام خمینی(ره): خبرنگاران در مسیر ملت و خدمت به مردم حرکت می کنند. و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی): آگاه سازی نسبت به مقوله های حساس از اهداف کار رسانه هاست .
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص کارگری کشور شهید نوروز علی یزدانخواه و  شهدای اصحاب رسانه و تقارن روز خبرنگار با ایام محرم حسینی مجاهدت های اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران عزیز در میدان جنگ اقتصادی و همچنین جنگ نرم که الگو گرفته از پیام رسان کربلاست را ارج می نهیم و قدردان تلاش های شبانه روزی شما در سنگر جهاد تبیین هستیم، امید است با همکاری و هم افزایی بتوانیم رسالت اصلی خود را در راستای تحقق اهداف والای گام دوم انقلاب و کمک جدی به تحقق شعار سال و قدم های موثر در رفع موانع و مشکلات جامعه شریف کارگری و کارفرمایی برداشته و لبخند رضایت را بر لبان نائب امام عصر (عج) بنشانیم.

والسلام ▪️
ارادتمند شما 
سید جواد حسینیان
خادم‌ سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان مازندران

ارسال توسط : مازندران مازندران
بازدید
دیدگاه